Dzisiaj przypadają nasze drugie urodziny, korzystają z okazji postanowiliśmy świętować je na nasz sposób, czyli oferując coś więcej dla naszych klientów.
Gdy tworzyliśmy naszą ankietę, która zawierała i pytania otwarte i natury wręcz egzystencjonalnej, nie oczekiwaliśmy, aż tak dużego Waszego odzewu. Zebraliśmy pomysłów na najbliższe lata i będziecie na pewno widzieć Wasze głosy w poszczególnych zmianach.
Cieszymy się, że tak bardzo przypadł Wam do gustu i nasz BOK i tryb pracy … postanowiliśmy go więc udoskonalić. 🙂
Dzisiaj rusza nowe centrum pomocy pomoc.zenbox.pl, które będzie skupiało naszych specjalistów, gotowych do pomocy przy użyciu wielu nowych kanałów komunikacji. Twitter i Facebook zostały połączone, w jeden wspólny ekosystem z naszym BOKiem. Na Wasze pytania czekają bezpośrednio nasi mnisi zen, niezależnie od formy Waszego zgłoszenia.
Swoją premierę ma też Forum, platforma dzięki której klienci mogą komunikować się między sobą, oraz też umożliwiająca bliższe poznanie nas lepiej. Dodatkowo powstał specjalny dział do już bardziej otwartego systemu zgłaszania pomysłów i głosowania.
To wszystko znajdziecie w jednym miejscu czyli pomoc.zenbox.pl
90% zmian to jednak to, czego nie widać
Przebudowaliśmy procesy, korzystamy z nowych narzędzi, wszystko po to aby jeszcze ulepszyć obsługę klienta. Nasz obecny system powstał po to, aby szkolić jeszcze lepszych mnichów zen. 🙂
To dopiero początek zmian, na które Wy, nasi klienci będziecie mieli zawsze duży wpływ. Już wkrótce kolejne nowości. Dajcie znać co o tym sądziecie.