Zakupiona domena nie wyświetla się – nieopłacona faktura
Na nowo zarejestrowanym koncie w zenbox, zakupiona domena nie wyświetla się tak, jak byśmy tego oczekiwali i zwraca komunikat o niedostępności strony.
Oznacza to, że najprawdopodobniej nie została opłacona faktura proforma za rejestrację domeny.
(w tym artykule został omówiony przypadek nieopłacenia rejestracji domeny – podobnym objawem charakteryzuje się wygasła domena)
Aby odnaleźć nieopłaconą proformę należy zalogować się do Panelu Klienta, a następnie w sekcji Faktury i płatności (prawy róg ekranu) kliknąć w Zobacz wszystkie.
Na wyświetlonej liście faktur, należy zweryfikować za co dokładnie jest faktura poprzez kliknięcie w numer faktury w kolumnie Faktura VAT.
Po opłaceniu proformy i zaksięgowaniu płatności domena zostanie zarejestrowana.
Propagacja serwerów DNS trwa do 30h od momentu rejestracji domeny. Do tego czasu strona może być niedostępna.