Przetestuj nasz hosting
bezpłatnie przez 14 dni.

Hosting www

649 zł

49za pierwszy rok

Pomoc/Baza wiedzy
Domeny:

Zakupiona domena nie wyświetla się – nieopłacona faktura

Na nowo zarejestrowanym koncie w zenbox, zakupiona domena nie wyświetla się tak, jak byśmy tego oczekiwali i zwraca komunikat o niedostępności strony.

Oznacza to, że najprawdopodobniej nie została opłacona faktura proforma za rejestrację domeny.

(w tym artykule został omówiony przypadek nieopłacenia rejestracji domeny –  podobnym objawem charakteryzuje się wygasła domena)

Aby odnaleźć nieopłaconą proformę należy zalogować się do Panelu Klienta, a następnie w sekcji Faktury i płatności (prawy róg ekranu) kliknąć w Zobacz wszystkie.

Na wyświetlonej liście faktur, należy zweryfikować za co dokładnie jest faktura poprzez kliknięcie w numer faktury w kolumnie Faktura VAT.

Po opłaceniu proformy i zaksięgowaniu płatności domena zostanie zarejestrowana.

Propagacja serwerów DNS trwa do 30h od momentu rejestracji domeny. Do tego czasu strona może być niedostępna.