W Zenbox istnieją trzy poziomy zarządzania kontem w Panelu Klienta, dzięki czemu możesz nadać wybranym osobom stosowne uprawnienia do wykonywania działań na swoim koncie w zenbox, w zależności od potrzeb.
Dostęp do Panelu Klienta zenbox wymaga podania adresu e-mail oraz hasła, ale udostępniamy też możliwość uruchomienia dwuetapowej weryfikacji, dla lepszej ochrony Twojego konta.
Jeśli chcesz dokonać rejestracji usług w Zenbox, w pierwszej kolejności zapoznaj się z planami hostingowymi, które oferujemy. Po dokonaniu wyboru przejdź do złożenia zamówienia oraz jego finalizacji. Każde zamówienie weryfikowane jest przez nasz BOK oraz akceptowane maksymalnie w przeciągu 30 minut.
Autoryzowanym adresem email jest adres podany w trakcie rejestracji konta w Zenbox, czyli ten z którego następuje logowanie do Panelu Klienta. Oczywiście autoryzowany adres email można w każdej chwili zmienić lub dodać nowy kontakt będący autoryzowanym. W celu dodania nowego uprawnionego kontaktu należy skorzystać z poradnika: Jak dodać osobę kontaktową? Jeżeli chcesz zmienić główny adres e-mail […]
Jeżeli chcesz zmienić hasło do Panelu Klienta, zaloguj się do swojego Panelu Klienta, a następnie przejdź do pozycji rozwijanego menu dostępnego w prawym górnym rogu.
Jeżeli zarówno strony www, jakie utrzymujesz w zenbox, jak i Panel Klienta nie chcą się załadować, mogła nastąpić blokada spowodowana systemami bezpieczeństwa na naszych serwerach.
Wszelkie logi udostępniane naszym Klientom, dostępne są w Panelu Klienta zenbox. Możliwe jest również wyświetlenie archiwalnych logów.
Okres testowy nie obejmuje domen.
Oczywiście, w każdej chwili możesz założyć własną domenę techniczną – *.stronazen.pl, która jest w pełni darmowa.
Każde złożone zamówienie weryfikowane jest przez nasze Biuro Obsługi Klienta, pod kątem poprawności danych (imię, nazwisko, adres, pesel lub NIP). Jeśli podane dane nie budzą wątpliwości, konto zostanie aktywowane w przeciągu 10 minut od momentu jego założenia.
W zenbox posiadasz możliwość 14 dniowego okresu testowego, w którym możesz testować usługę w wybranej konfiguracji. Aby z niego skorzystać, należy złożyć normalne zamówienie na usługę hostingową, gdzie automatycznie zostanie uruchomiony okres testowy.
Jeżeli chcesz sprawdzić status wiadomości otrzymanych z BOK, zaloguj się do swojego Panelu Klienta i wybierz Wszystkie Zgłoszenia z sekcji Pomoc.