Pomoc/Baza wiedzy
Informacje podstawowe:

Zarządzanie antyspamem – Zasady dodawania reguł/wyjątków

Podczas ustalania reguł za pomocą białych i czarnych list obowiązują następujące zasady:

  • filtrowanie wszystkich wiadomości pochodzących z adresów email w domenie:
    • @domena.net
  • filtrowanie wszystkich wiadomości pochodzących z adresu email:
    • konto@domena.net
  • filtrowanie wszystkich wiadomości pochodzących z adresów email w dowolnej subdomenie domeny:
    • @.domena.net
  • filtrowanie wszystkich wiadomości w dowolnej domenie, pochodzących z konta email o nazwie:
    • konto@*
  • filtrowanie wszystkich wiadomości:
    • @.
      UwagaZwróć uwagę, że reguła musi być zakończona kropką. 
  • filtrowanie wszystkich wiadomości pochodzących z serwera o adresie IP:
    • 192.168.0.1

 

Uwaga: Na listę możesz wprowadzić maksymalnie 100 rekordów. Jeśli potrzebujesz dodać więcej, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Niepomocny
Pomocny

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.