Hosting www

499 zł

99za pierwszy rok

Pomoc/Baza wiedzy
Poczta:

Jak utworzyć nowy folder do odbioru wiadomości e-mail?

Poczta zenbox umożliwia dla każdego z kont pocztowych tworzenie dowolnej ilości folderów, które pozwalają na wydajniejsze zarządzanie kontem pocztowym.

Jeżeli chcesz utworzyć nowy folder o dowolnej nazwie, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zaloguj się do swojej skrzynki pocztowej na poczta.zenbox.pl

2. Przejdź do Ustawień w panelu po lewej stronie ekranu.

3. Na wyświetlonym ekranie  z sekcji Ustawienia wybierz Foldery:

4. Po prawej stronie u góry, wybierz Utwórz:

5. Na nowo otwartej podstronie wpisz nazwę nowego folderu i wybierz dla niego folder nadrzędny.

6. Zapisz zmiany przyciskiem Zapisz.

Po zapisaniu zmian nowo utworzony folder pojawi się w lewym menu na liście aktywnych folderów poczty.