Pomoc/Baza wiedzy
Poczta:

Jak utworzyć nowy folder do odbioru wiadomości e-mail?

Poczta zenbox umożliwia dla każdego z kont pocztowych tworzenie dowolnej ilości folderów, które pozwalają na wydajniejsze zarządzanie kontem pocztowym.

Jeżeli chcesz utworzyć nowy folder o dowolnej nazwie, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zaloguj się do swojej skrzynki pocztowej na poczta.zenbox.pl

2. Przejdź do Ustawień w panelu po lewej stronie ekranu.

3. Na wyświetlonym ekranie  z sekcji Ustawienia wybierz Foldery:

4. Po prawej stronie u góry, wybierz Utwórz:

5. Na nowo otwartej podstronie wpisz nazwę nowego folderu i wybierz dla niego folder nadrzędny.

6. Zapisz zmiany przyciskiem Zapisz.

Po zapisaniu zmian nowo utworzony folder pojawi się w lewym menu na liście aktywnych folderów poczty.

Niepomocny
Pomocny

Szanujemy Twoją prywatność

Na stronie internetowej używamy plików cookies lub podobnych technologii w celach zapewnienia poprawnego i bezpiecznego funkcjonowania strony, w celach analitycznych i statystycznych, dostosowywania strony do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz w celach reklamowych. Jeżeli wyrażasz zgodę na przetwarzania Twoich danych w powyższych celach, kliknij „Akceptuj wszystko”. Możesz nie wyrazić zgody na korzystanie przez nas z plików cookies pozyskanych przez Twoje urządzenia mobilne korzystając z możliwości kontynuacji korzystania ze stron internetowych w domenie zenbox.pl nie akceptując plików cookies, jak również poprzez zarządzanie ustawieniami plików cookies w Twoich przeglądarkach. Administratorem Twoich danych osobowych jest zenbox sp. z o.o. Więcej informacji dot. przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z plików cookies znajdziesz w Polityce Prywatności.

Niezbędne pliki cookies

„niezbędne” pliki cookies - są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, służące zapewnieniu bezpieczeństwa w korzystaniu z niego, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu.